Pauline MOL

BIZON I SINOVI

BIZON I SINOVI

 


 

 

Tema drame “Bizon i sinovi” vjerovanje je u figuru oca kao simbola autoriteta i glave obitelji. Predstava započinje posve normalnom situacijom: otac Bizon ostavio je poruku i otišao, a sinovi čekaju njegov povratak. U tom metafizičkom vremenskom razdoblju čekanja, kroz koje odrastaju, sinovi pokušavaju rekonstruirati i potom inscenirati vjerojatne događaje i okolnosti koje su se ocu mogle dogoditi. Kroz prikaz izmaštanih scena, koje povremeno djeluju kao simulacija a ponekad kao surova realnost, brišu se granice između mašte i zbilje, dok se u nizanju flashbackova iščitavaju obiteljski odnosi, odgoj, hijerarhija te naučeni kodovi patrijarhalnoga društva. Sinovi predstavljaju malenu zajednicu koja se pokušava održati i razviti dok im prijeti vanjski svijet kapitalizma koji jede ljudsko duhovno i fizičko postojanje. Otac Bizon predstavlja naše roditelje, društvo, mentalitet, sve ono u čemu tražimo sigurnost, podršku i spas, a sinovi smo mi koji pokušavamo zadovoljiti parametre koje je netko nametnuo čekajući rješenje problema izvan nas. Budući da ne biramo roditelje, ni okruženje u kojem ćemo rasti, postavlja se pitanje mogu li nas datosti u kojima započinjemo život trajno obilježiti i postoji li nada u slobodni razvitak.

 

Gea GOJAK, redateljica

 

ISTARSKO NARODNO KAZALIŠTE 
Gradsko kazalište Pula

 

BIBLIOTEKA INK, sv. 26

 

Pauline MOL

 

BIZON I SINOVI

 

Naslov izvornika Pauline Mol: “Bizon & Zn”

 

Prevoditeljica  Lara HÖLBLING MATKOVIĆ

 

Nakladnik  ISTARSKO NARODNO KAZALIŠTE

                Gradsko kazalište Pula

 

Za nakladnika  Gordana JEROMELA KAIĆ

 

Urednik   Miodrag KALČIĆ

 

Fotografije  Aleksandar RAMADANOVIĆ

 

Oblikovanje naslovnice i plakata

                            Vibor JUHAS

 

Prijelom i tisak  MPS, Pula

 

Tiskano u Hrvatskoj / Printed in Croatia
Istarsko narodno kazalište © Pauline Mol, 2018.

 

ISBN 978-953-7788-18-6

 

CIP zapis dostupan je u računalnom katalogu
Sveučilišne knjižnice u Puli pod brojem 141219043.

 

Pula, rujan 2018.