Kazališno ljeto 2020

Tijekom intenzivna dva tjedna polaznici su imali priliku sudjelovati u kreativnim radionicama.

Cilj radionica bio je prenijeti polaznicima dovoljno znanja kako bi samostalno mogli osmisliti i oblikovati svoja kratka originalna kazališna djela:

 

„ DOBRO JUTRO!“

 

„Dobro jutro!“ je konceptualna koreo-drama u kojoj se pokret i govor isprepliću i međusobno upotpunjuju.

„Velika soba puna ljudi. Različitih ljudi. I svi su stigli otprilike u isto vrijeme. I svi su bili slobodni. I svi su se pitali isto pitanje. ŠTO JE IZA ZASTORA?“

Video: Dobro jutro!

 

„TAMO.“

 

Željeli smo prikazati kako grupa može isključiti pojedinca zbog banalne stvari. (Dora)

Kroz znanje stečeno na radionicama “Kazališno ljeto” i tradicionalne dječje igrice na zabavan i apstraktan način nastojimo prikazati apsurd odnosa povodljive mase i istaknutog pojedinca. (Filip)

Odlučili smo prikazati današnje društvo i kako pojedinac vrlo brzo, radi banalne stvari, može postati dio grupe ali i biti izbačen iz iste. (Mark)

Svaka igra brojalica sloga ostaje bez jednoga. (Lea)

Kroz naizgled banalne i infantilne scene pokušava se prikazati status i pozicija pojedinca i društva određuje li grupa pojedinca i zahtjeva li pojedinac grupu. (Matija)

Koristeći tradicionalne dječje igre i pjesme prikazana je promjena statusa pojedinca u društvu. (Petra)

Video:  Tamo. 

 

„7“

 

Koja bi vam sjećanja preletjela kroz misli kada biste znali da je ovo vaš posljednji trenutak?

“7” prikazuje posljednjih sedam minuta nakon smrti, izazvane neizbježnim spletom okolnosti, u kojima se mozak aktivno prisjećá važnih trenutaka.

Video:  7

 

 

Trajanje programa: od 29. lipnja do 10. srpnja 2020.

Završna prezentacija održana: 11. srpnja u 20h na Velikoj sceni INK-a

 

 

Radionice: 

  1. Junakov put (Radionica uvoda u dramaturgiju)

Voditelj: Aleksandar Bančić

Joseph Campbell je bio američki književni teoretičar koji je, istraživanjem mitova iz cijeloga svijeta, razvio teoriju da svaka priča sadrži iste elemente. U ovoj ćemo se radionici koristiti Campbellovom teorijom, istražiti elemente koje čine priču, analizirati razne primjere iz dramske književnosti, a sve kako bismo stvorili jasnu ideju o dramskoj strukturi koja će pomoći polaznicima da s lakoćom stvore svoja originalna kazališna djela.

 

  1. Koreografske prakse (Radionica uvoda u koreografiju)

Voditeljica:  Andrea Gotovina

Sama riječ koreografija prvotno je značila; plesna notacija- sustav znakova za bilježenje plesnih pokreta i figura. U novije vrijeme koreografija predstavlja umjetničko ostvarenje nekog sadržaja koristeći se izražajnim sredstvima plesa; režija plesa.

Međutim na pitanje „Kako stvoriti taj ples“, jednostavno možemo reći „Stavi sebe u pokret.“

Na ovoj radionici upoznati ćemo se s različitim koreografskim praksama, načinima stvaranja i određivanja koreografskih objekata, koji čine kostur koreografije te upisivanje tijela i pokreta u prostor i vrijeme. Jednostavnije rečeno upoznat ćemo se s načinima kako određenu ideju izraziti i oformiti fizičkim vokabularom.

 

  1. U potrazi za likom (Radionica kreativnog pisanja)

Voditeljica: Marijana Peršić

Autori u potrazi za likovima ili likovi u potrazi za autorima?

Svaku priču nose likovi. Što utječe na nastanak lika? Kako kreirati lik? Američki dramatičar Lajos Egri kaže da se likovi pronalaze svugdje oko nas, prepoznajemo ih i svi bi oni htjeli da su važni i da za njih imamo simpatije. U ovoj ćemo radionici istražiti i ponuditi okvir u izgradnji likova, stvarajući pritom svoje vlastite.