Facebook Twitter Instagram Pinterest Youtube

Dramski studio INK otvoren je u veljači 1996. audicijom za mlade Puljane željne kazališta. Rad Dramskog studija od svojih početaka temelji se na sustavnom kazališnom obrazovanju mladih.

Dramci su ovih dvanaest godina rada pohađali (a neke još i danas pohađaju) mnoge aktivnosti kao što su: scenski govor, scenski pokret, teoriju kazališta, seminar neverbalne komunikacije, povijest kazališta, osnove glume, glumu, glazbeni laboratorij, odgojnu dramu, dubinsko opuštanje, borilačke vještine, žongliranje, hod na štulama. 

Dramski studio je uključen u rad Međunarodnog kazališnog festivala mladih koji se organizira u Puli svakoga ljeta. Na MKFM-u članovi Dramskog studija imaju priliku susresti se s predavačima iz cijeloga svijeta i njihovim metodama rada. Stečena iskustva uvelike koriste u radu na predstavama Istarskog narodnog kazališta.

O Studiju

Puni naziv: Dramski studio Istarskog narodnog kazališta
Datum osnivanja: veljača 1996.
Broj grupa: 12
Trajanje aktivnosti: 1. listopada - 30. svibnja (8 mjeseci)

Kako stupiti u kontakt s nama

Adresa: Laginjina 5, 52100 Pula
Telefon: 052/218-890
E-mail adresa: ds(at)ink.hr

Osnovni ciljevi

  • Stimulirati kod djece i mladih trajnu radoznalost i interes za dramsku umjetnost, a time i užitak koja iz toga proizlazi,
  • Omogućiti im aktivno sudjelovanje u kazališnom procesu,
  • Omogućiti polaznicima da budu upućeni u skup znanja, principa, vještina, tehnika i vokabulara vezanih za kazalište,
  • Izložiti polaznike raznim materijalima (literarnim i medijskim) kako bi uvidjeli veliki kulturni značaj koje kazalište ima, ali isto tako i spoznali kazalište kao dio većeg skupa znanja i vještina,
  • Omogućiti polaznicima da razviju skalu pozitivnih osobnih kvaliteta poput uljudnosti, ustrajnost, inicijativu, samopouzdanje, svjesnost samoga sebe i grupni senzibilitet,
  • Omogućiti polaznicima samostalan rad i rad u skupini na raznim zadacima kako bi razvili osnovne vještine poput pisanja, čitanja, govora, ali i ostale često zapostavljene vještine poput slušanja i tjelesnog izraza,
  • Upotrijebiti metode podučavanja i izvore koji omogućuju svim polaznicima (neovisno o spolu, nacionalnosti, sposobnosti učenja itd.) jednak pristup dramskoj umjetnosti kako bi iskusili uspjeh i zadovoljstvo u svom radu,
  • Vrednovati svakog pojedinca kako bismo stimulirali svakog polaznika da cijeni tuđi rad i uvidi njegovu vrijednost. Ovime se stimulira empatija koja služi polaznicima da problemu nacionalnosti, spola i mogućnosti pristupi s razumijevanjem i tolerancijom,
  • Osvijestiti kod polaznika povezanost kazališta (prošlog i sadašnjeg) s osobnim i lokalnim, nacionalnim i međunarodnim zajednicama,
  • Dopustiti polaznicima da razviju osobno mišljenje koje će znati potkrijepiti razumnim argumentima, oslobođenima od predrasuda i netolerancije,
  • Njegovati i stimulirati trajni užitak, razumijevanje i poštivanje dramske književnosti iz raznih kultura i tradicija,
  • Stimulirati polaznike da kritički razmotre način na koji pisci i masovni mediji upotrebljavaju i zlorabljuju jezik i da razviju sposobnost da analiziraju, vrednuju i razlikuju razne uporabe jezika.

Voditelji

Marijana Peršić

Zaposlena u Istraskom narodnom kazalištu kao dramski pedagog od 2001. godine.  U svom umjetničkom-obrazovnom radu s djecom i mladima u Dramskom studiju INK-a nastojim potaknuti djecu na kreativno izražavanje, kritičko promišljanje složenih društvenih odnosa koje ih neminovno zatiču tijekom njihova odrastanja, a sve kroz primjenu dramskog izraza te upoznavanja s kazališnom umjetnosti u svim njenim segmentima. U radu se koristim različitim tehnikama i metodama kao što su Kazalište potlačenog (forum kazalište) i procesna drama. Članica sam međunarodne grupe trenera Kazališta potlačenog “TOgether” gdje zajedno s kolegama iz raznih zemalja, a koristeći scenski izričaj u interaktivnom smislu, nastojim kritički progovoriti o problemima potlačenih u društvu u cilju stvaranja boljeg i pravednijeg društva. Povjerenica sam Hrvatskog centra za dramski odgoj, ogranak Istra putem kojeg nastojim organizirati razne radionice za edukatore koji rade unutar institucionalnog obrazovanja. Pišem i režiram za Ink-a (Robin Hood, Petar Pan, Knjiga o Džungli, Šifra tata, Ima da te ima, Iznad duge….) Svrhu svoga rada nalazim u nastojanju da motiviram djecu i mlade u promišljanju svijeta kakav jeste i kakav bi mogao biti - dostojan čovjeka.

Kontakt:
0038591 302 0540, marijana(at)ink.hr

 

Aleksandar Bančić

Rođen u Puli 1974. Od 1996. bavi se kazalištem, najprije kao član Dramskog studija INK-a i glumac, a kasnije kao dramski pedagog. Od 2005. vodi Međunarodni kazališni festival mladih koji od 2008.g. sadržava “Pulski Forum - festival Kazališta potlačenog”. Član je Hrvatskog centra za dramski odgoj koji mu je na osnovi stečenog iskustva i završenih radionica dodijelio stručno zvanje dramskog pedagoga - mentora.
Sudjelovao je na mnogim kazališnim susretima u zemlji i inozemstvu (Kulturna olimpijada u Danskoj 2001., Alternativna akademija u Mostaru 2002., Forum maraton u Zagrebu 2003., Međunarodni susret kazališta i edukacije u Barceloni 2006., Međunarodnom festivalu kazališta za djecu - “Pozorište Zvezdarište” u Beogradu 2011., Međunarodni festival kazališta potlačenog - “Interkulturalna škola” u Lisabonu 2011., Susreti mreže ASSITEJ i dr.) Vodio je razne radionice i projekte u Hrvatskoj, Srbiji i Portugalu za organizacije poput UNICEF-a, Amnesty International, Sigurne kuće Istra, Projekta građanske demokratske inicijative i dr. Režirao je predstave za djecu i mlade (“Društvene igre” 2008., “Priče koje valja pripovijedati” 2015., s kolegicom Marijanom Peršić “Ima da te ima” 2003. i “Šifra Tata” 2007. te s kolegicama M. Peršić i Andreom Gotovinom “Čarobnjak iz Oza” 2001.) Asistirao je na projektima “Desdemona” Hayashija Hidekija, “Putovima glagoljaša” Samante Milotić Bančić i “Petar Pan” Andree Gotovine, a mentorirao je Ani Rumak i Matiji Ljubi na predstavi “Ana i Matija zapetljani u bajkama”, Patriku Laziću i Manueli Krakar na predstavi “Priča o Luki i Tinu” te Valteru Roši na predstavi “Mistero Buffo”. Zajedno s Valterom Rošom preveo je tekst “Mistero Buffo” talijanskog nobelovca Darija Foa na istarsku čakavicu. Objavio je stručne članke o kazalištu u biltenima Amnesty Internationala Hrvatska i Hrvatskog centra za dramski odgoj te u knjigama “Theater im Dialog: heiter, aufmüpfig und demokratisch. Deutsche und europäische Anwendungen des Theaters der Unterdrückten” (ibidem, Hannover 2004.) i “Ne raspravljaj, igraj!” (HCDO, Zagreb 2007.)

Kontakt: 0038599 213 6124;bancic(at)ink.hr

Andrea Gotovina

 

Rođena 01.09.1979. u Puli.
Svoju plesnu karijeru započela je sa  4 godine u studiju Zaro pod vodstvom Slavice Šenk, a nastavak plesne izobrazbe stječe u studiju Liberdance pod vodstvom Rajka Pavlića i Studiju za Suvremeni ples u Zagrebu.
2000. seli u Amsterdam, gdje upisuje plesnu akademiju Theater School of Amsterdam, smjer plesnog pedagoga te se specijalizira kao pedagog suvremenog plesa i improvizacije. Kao gost student paralelno provodi dvije godine na Koreografskom odjelu School for New Dance Development.
Kao plesačica surađuje s raznim koreografima : Karni Keidar, Marta Reig Torres, Nicola Hepp, Ron Bunzl...
Stvara svoje autorske plesne radove „Teleport“ 2004 , „Ruben“ 2005 „Le Voisin“ 2006, ,“ Plavi Petak“ 2008, „Neboje“ 2011...
Od 2007. surađuje s INK-om na raznim dramskim predstavama kao koreograf i suradnik za scenski pokret: „Barun Munchausen“ 2007,  „Riva i druxi“ 2008, „Furbaćona“ 2008, „Tablica dijeljenja“ 2008, „Društvene igre“ 2008, , „Mijao! Jao!“ 2009, „Ima da te ima“ 2010, „Čorba od kanarinca“ 2012, „Lindarski kaban“ 2012, „Kako je Dunda spasila domovinu“ 2012 „Isto lice“ 2012...
Kao redateljica napravila je predstave za djecu: u suradnji sa Marijanom Peršić i Aleksandrom Bančićem „Čarobnjak iz Oza“ 2011, „Petar Pan“ 2012, u suradnji s Marijanom Peršić, „Knjiga o džungli“ 2013, „Robin Hood“ 2014...
Također od 2007. pronašla je svoje mjesto kao plesni pedagog u Dramskom studiju INK gdje vodi scenski pokret, a od 2013. i kao dramski pedagog. U radu i suradnji s polaznicima Dramskog studija stvara radove: „Manje je više“, „13“, „Zatvaramo!“
Aktivno radi i van kazališta kao plesni pedagog, vodi seminare i tečajeve suvremenog plesa, improvizacije, kompozicije i eksploracije.

Kontakt: 00385 98 1396739; andrea.gotovina(at)gmail.com

Članarina

Članarina za članove 1. i 2. grupe:
Godišnja članarina: 1050,00 kn
Način plaćanja:
- mjesečno (8 rata): 131,25 kn
- tromjesečno (3 rate): 315,00 kn (uključen je popust od 10%)
- jednokratno: 892,50 kn (uključen je popust od 15%)

Članarina za ostale članove:
Godišnja članarina: 1400,00 kn
Način plaćanja:
- mjesečno (8 rata): 175,00 kn
- tromjesečno (3 rate): 420,00 kn (uključen je popust od 10%)
- jednokratno: 1190,00 kn (uključen je popust od 15%)

Za više članova iz iste obitelji (npr. brat i sestra) odobren je popust od 50% na drugog polaznika.