Dramski studio INK otvoren je u veljači 1996. audicijom za mlade Puljane željne kazališta. Rad Dramskog studija od svojih početaka temelji se na sustavnom kazališnom obrazovanju mladih.

Dramci su ovih dvanaest godina rada pohađali (a neke još i danas pohađaju) mnoge aktivnosti kao što su: scenski govor, scenski pokret, teoriju kazališta, seminar neverbalne komunikacije, povijest kazališta, osnove glume, glumu, glazbeni laboratorij, odgojnu dramu, dubinsko opuštanje, borilačke vještine, žongliranje, hod na štulama. 

Dramski studio je uključen u rad Međunarodnog kazališnog festivala mladih koji se organizira u Puli svakoga ljeta. Na MKFM-u članovi Dramskog studija imaju priliku susresti se s predavačima iz cijeloga svijeta i njihovim metodama rada. Stečena iskustva uvelike koriste u radu na predstavama Istarskog narodnog kazališta.

O Studiju

Puni naziv: Dramski studio Istarskog narodnog kazališta
Datum osnivanja: veljača 1996.
Broj grupa: 11

Kako stupiti u kontakt s nama

Adresa: Laginjina 5, 52100 Pula
Telefon: 052/218-890
E-mail adresa: ds(at)ink.hr

Voditelji

Marijana Peršić: 0038598 313-496, marijana(at)ink.hr
Aleksandar Bančić: 0038599 213 6124, bancic(at)ink.hr

Osnovni ciljevi

  • Stimulirati kod djece i mladih trajnu radoznalost i interes za dramsku umjetnost, a time i užitak koja iz toga proizlazi,
  • Omogućiti im aktivno sudjelovanje u kazališnom procesu,
  • Omogućiti polaznicima da budu upućeni u skup znanja, principa, vještina, tehnika i vokabulara vezanih za kazalište,
  • Izložiti polaznike raznim materijalima (literarnim i medijskim) kako bi uvidjeli veliki kulturni značaj koje kazalište ima, ali isto tako i spoznali kazalište kao dio većeg skupa znanja i vještina,
  • Omogućiti polaznicima da razviju skalu pozitivnih osobnih kvaliteta poput uljudnosti, ustrajnost, inicijativu, samopouzdanje, svjesnost samoga sebe i grupni senzibilitet,
  • Omogućiti polaznicima samostalan rad i rad u skupini na raznim zadacima kako bi razvili osnovne vještine poput pisanja, čitanja, govora, ali i ostale često zapostavljene vještine poput slušanja i tjelesnog izraza,
  • Upotrijebiti metode podučavanja i izvore koji omogućuju svim polaznicima (neovisno o spolu, nacionalnosti, sposobnosti učenja itd.) jednak pristup dramskoj umjetnosti kako bi iskusili uspjeh i zadovoljstvo u svom radu,
  • Vrednovati svakog pojedinca kako bismo stimulirali svakog polaznika da cijeni tuđi rad i uvidi njegovu vrijednost. Ovime se stimulira empatija koja služi polaznicima da problemu nacionalnosti, spola i mogućnosti pristupi s razumijevanjem i tolerancijom,
  • Osvijestiti kod polaznika povezanost kazališta (prošlog i sadašnjeg) s osobnim i lokalnim, nacionalnim i međunarodnim zajednicama,
  • Dopustiti polaznicima da razviju osobno mišljenje koje će znati potkrijepiti razumnim argumentima, oslobođenima od predrasuda i netolerancije,
  • Njegovati i stimulirati trajni užitak, razumijevanje i poštivanje dramske književnosti iz raznih kultura i tradicija,
  • Stimulirati polaznike da kritički razmotre način na koji pisci i masovni mediji upotrebljavaju i zlorabljuju jezik i da razviju sposobnost da analiziraju, vrednuju i razlikuju razne upotrebe jezika.